Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas Dabar yra Ant Bir 28, 2022 4:00 am



Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
 BuRatinas 
Autorius Žinutė
Gyvastingas (-a)
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Bal 12, 2006 1:14 pm
Pranešimai: 165
Miestas: Žemaitija
UNREAD_POST Re: Dievai ir žodžiai
Stengiuosi pateikti, kad turint minty dvejopą mūsų kalbos prigimtį - 1) kasdienio bendravimo įrankio ir 2) VisSumo pažinimo priemonės - aš visada turiu minty antrą pusę.Tą kurioje vyksta ne buitinis pokalbis, o visapusiškas pažinimas. Jūs bandote pateikti daiktą still, bet ne raiškinį ar veiksmą. Ir Buratiną matote ne kaip vyksmą, o kaip daiktą, net ir paties pavartotas Kelnas/kelnės niekaip neatitrūksta nuo "daiktizmo". Tuo ir esminga mūsų Qalbelė, kurią kai kas sunkiai suvokiami kabala vadina. Pabandykime ant liežuvio galo pakabintame daiktuke, dalelėje įžvelgti veiksmą, kuris visada ten yra. Ne daiktas yra kūrėjas, o veiksmas.O tada bendromis jėgomis tikrai galima būtų daug ką nuveikti.

_________________
Abra Kad Abra ~ Kaip šauksi


Šeš Lap 14, 2009 2:15 pm
Aprašymas
Jungiantis (-ti)
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Lap 11, 2004 6:47 pm
Pranešimai: 2839
Miestas: Vilnius
UNREAD_POST BuRatinas
Kai nesiremsite A.T. vartaliojimu ir nelietuviškų rašmenų intarpais (Q), tai bendrumus gal ir rastume. Anzelmos teiginiai apie rašmenis man žinomi.
Žinoma, veiksmažodis gimdo daiktavardį. Mano pateiktas pavyzdys apie kelnes yra iš Statkutės de Rosales knygos apie aisčius, kur ji taikliai apibūdiną dažna norą taikyti svetimybėms savo tautos kalbą. Tuo rėmėsi germanai, lenkai ir kitų šalių mokslininkai. Jūs norite visiems primesti savo psichinių savybių aspektą, o ne kalboje glūdinčių prasmių klodą.
Iš psichologinės pusės, kalbos fenomenas ir garsinė raiška yra unikali kiekvienam individui, tačiau pasiduoda bendriems dėsniams. Jei nėra dėsnių, yra tik fantazijos ir haliucinacijos. Dievai nėra daiktai ar daiktų naudojimas. Dievai suvokiami dvejopai (bent trejopo varianto beveik nerandu): Dievas suvokiamas kaip išorinis reiškinys, kuris gali įtakoti žmogaus gyvenimą ir gyvastį ir antras, tai dievų pasaulio suvokimas, kaip vidinio pasaulio reiškinys, šiam ir priklauso kalba, ženklų asociatyvios prasmės, kurios jungdamosios sudaro mūsų protui vientisą vaizdinį, kuris gali apsireikšti vidiniu regėjimu, vidinėmis garsinėmis ir vizualinėmis haliucinacijomis. Todėl kalba yra tas įrankis, kuris leidžia pažinti daugiau nei instinktai. Dabar grįžtant prie temos, autorė randa senuosius žodžius (daugelis man senai yra susieti, tai dėsčiau darnos mokykloje), kurie praradę senąją reikšmę, bet gimė daugybė kitų, susietų su šakniniu žodžiu, o tai jau visai kitas reikalas. Kol rašiau žinutę, per baltiją kaip tik parodė Šeimio "šifravimus", lygiai panašiai kaip jūs žmogelis vartalioja, net rašmenų graikiškų nepažįsta, o ką jau kalbėti, kai verčia medalį ant šono ir jam jau "matosi žodis "Vilnius" ir pan. Įkėliau šį gabaliuką :)))
Atsisiųskit sau į kompiuterį, kol dar veikia nuoroda.
http://depositfiles.com/files/gfu2ofpqc

_________________
Mūsų svetainėje rašoma tik lietuviškomis raidėmis, tai esminė dalyvavimo mūsų forume taisyklė.


Šeš Lap 14, 2009 6:04 pm
Aprašymas WWW
Jungiantis (-ti)
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Lap 11, 2004 6:47 pm
Pranešimai: 2839
Miestas: Vilnius
UNREAD_POST Re: Dievai ir žodžiai
Na neblogai čia parašliavojot :) Geras pavyzdys, kaip veikia loginė smegenų dalis ir asociatyvinė, taip pat klausos haliunikai ir asociacijos su tuo, ką žinom arba esam patyrę.
Šiandien net specialų skyrių atidariau įvairių žodžių suvokiniams.

Catori rašė:
Na nežinau, ar per daug akademiška ieškoti šaltinių, bet ir pats, Baltasai, jūs (ir ne tik jūs) dažnai prašote šaltinių, susidūręs su nauja dar negidrėta rašytine medžiaga.

Paaiškinsiu dėl šaltinių naudojimo. Yra mūsų trys forumai, šis - baltų - skirtas mokslo darbais grįstų straipsnių, knygų šaltinių naudojimu, padedant mokiniams, studentams ir plačiąjai visuomenei susipažinti su baltų kultūra, tradicijomis ir papročiais bei tikėjimo aprašymais. Taip pat šaltiniu laikomas asmuo, kuris kažką sukūrė, kuria ar ieškodamas įžvelgė. Tačiau turėjau neigiamą "akademiškumo" aspektą, kai laikoma netinkama arba blogo tono istorija, kuri remiasi ne originalu, o nuorašu (originalas dingęs), kai nepripažįstamos mintys, jei šaltinis teigia kitą šaltinį, bet vienas iš oponentų to šaltinio nežino (Statkutės de Rosales variantas), kai vienas iš autorių įžvalgomis bando remtis kaip šventa tiesa (Gedgaudo variantas)[juo galiu tikėti tik tiek, kiek jis aprašo ką matė Vatikano bibliotekose], kai akademikai bijo "susitepti" savo laipsnį komentuodami kokį jam nežinomą šaltinį (Bumblausko variantas), tada bandoma per TV kelti intrigas ir šou, kviečiant kitus, taip apeinant savo komentarus.
Nereikia bijoti nei šaltinių, nei savo įžvalgų, tačiau rašant apie BuRatinus (italų kilmės žodis reiškiantis marionetę, O Pinokis (Pinocchio) tai netinkama lėlė, kuri neturi valdymo siūlių ir panašus į žmogų savo blogais polinkiais), manau Dzinui kilo asociacija su užburtu Ratu arba burtaračiu (jam tai asociatyvu su sumedėjusia mąstysena-buratinu). Bet įdomumas neDzino vartaliojimuose, o tai, kad jis naudojasi A.T. raštų šaltiniais. Rašydamas ne tik, kad negerbia bendrinės lietuvių kalbos, bet bando "išrasti" naują kalbą
Cituoti:
Na o Pasaulio pažinimo prasme - TAIP n-tuoju laipsniu. Mūsū Qalba atsako į visus klausimus. Joje nėra "neapibrėžtumų, eklektikų, skylių,
anomalijų ir kt."

Man lygiai tas pats, kaip parašo mūsų adminas Zorsdavini savo sugalvotais kringeliukais, siauros provincijinės tarmės pagrindu. Na tikrai nei perskaityti, nei suprasti jau nėra lengva. Tai Dzino "mandras" rašinėjimas padaro jį "įdomiu" žmogum ne tik Plungėje, bet ir kitose erdvėse. Jei manot, kad kalbą galim išdarkyti pagal savo suvokimą, tai ar nebijot, kad toks "kalbėjimas" nulems jūsų sumedėjimą ir nelankstumą, o ne priešingai.
Catori rašė:
Beje, skaitydama Dzino pasisakymus su palyginimais apie buratiną, jaučiuosi kaip šiaudinė kaliausė, kur smaragdo miesto burtininko smegenų prašė - nesuprantu pagrindinės minties :(

O kaip jūs galit suprasti, jei neskaitėt A.T. išvedžiojimų apie kalbą, apie tai, kad Q rašmuo yra grynai "mūsiškas", nes Q rūna jos žvaigždėlapyje užima ypatingą vietą, nes skaičavimo sistemoj (A.T.) Q yra ypatingas ženklas, todėl viso to nežinant, kaip ir viso kito, susišnekėti neina.
Bendruose forumuose rašinėjant tokias sumedėjusias mintis, galim jas taip pat paremti savo šaltiniu ir paaiškinant žmonėms, ką čia norėjot parašyti. Kitiems gal tiesiog nesuprantama, kodėl mane ima siūtas dėl tokio kitų dalyvių negerbimo, rašinėjant taip, tarsi kiti būtų kvaileliai, nes Qalbos nei Lietuvoje, nei tėviškėje, nei šeimoje, nei darželyje, nei mokykloje, nei universitete nemokė. Tai iš kur išdygo "profesorė" A.T. viduryje Lietuvos su Qalba, kurios niekas negirdėjo, kur ta tauta, kalbėjusi šia kalba? Kaip teigia autorė, tai sėlių kalba ir sėlių papročiai (o ne žemaičių). Drįstu prieštarauti, esu iš sėlių ir mano močiutės perduotose tradicijose, kalboje ir t.t. niekas neatitinka. Kitas dalykas, tai jos mokymo visuma, kurioje yra įdomių sutapimų su indoiranėniška kultūra. Todėl čia jos raštais nesiremsime ir toliau Dzinai neburatininsime. Jei jums atrodo, kad mes (o gal tik aš) esu buratinas, tai sukūriau ne buratinams skyrių, kur galite rašyti savo žodį ir jį interpretuoti. Čia dedu tašką..
Kas liečia temą "Dievai ir žodžiai" manau Catori parodė, kaip negalima išvedžioti iš lietuviškai tariamo ir jau lituanizuoto svetimžodžio, nežinant kaip skamba originalo kalba. Čia visiškai sutinku. Etnocentristinis požiūris ne tik, kad nepadeda, bet dar ir iškreipia savo tautos kalbą, istoriją ir papročius, užtenka paminėti žemaičių taip mėgstamos knygos Ch.LT Pichel "Žemaitija", kurios autorius Pikelis, dėstantis "tikrąją mūsų istoriją".
Kas liečia žodyje esančius garsažodžius, jų veiksmo formas, šaknis ir galūnes, atskirų raidžių reikšmių ir jų junginių dviprasmybes ir daugiaprasmybes, imkime savo kalbą, pabandykime tame žodyje rasti daugybę kitų prasmių, čia su Dzinu sutikčiau, jei tai būtų jo mintys, o ne Copyright A.Tamūz, net nežinant ką autorė tuo norėjo atskleisti.
Sutinku su Dzinu, kad svetimose kalbose galim rasti daug bendrumų, nes kalbos maišėsi, kažkas pasisavino visą žodį, kas tik šaknį, o kas tik reikšmę. Tokių atvejų pilna pasaulyje. Tai atskleiskit savo žodžių raktus, tam atidariau visą šį skyrių.

_________________
Mūsų svetainėje rašoma tik lietuviškomis raidėmis, tai esminė dalyvavimo mūsų forume taisyklė.


Ket Lap 19, 2009 2:35 am
Aprašymas WWW
Gyvastingas (-a)
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Bal 12, 2006 1:14 pm
Pranešimai: 165
Miestas: Žemaitija
UNREAD_POST Re: Dievai ir žodžiai
Buratinas.

Plati kategorija.Pavartojus terminą Buratinas mums suveikia savotiškas
"Pavlovo šuns" refleksas kalbos suvokime. Matricoje (išmintyje - kap sako A.T. -
arba mūnėje) atgyja asociacijos su patirtimi vienu ar kitu aspektu.
Oponentas Baltas tvirtai mano, kad Buratinas italų kilmės žodis reiškiantis marionetę. Nematau pagrindo prieštarauti, jei sutariame, kad žvelgiame konkrečiu aptartu požiūrio kampu.Kadangi žinome,kad į bet kurią situatsiją galima žvelgti labai įvairiai, tai ir minėti refleksai suteikia "Pavlovo asistentams" skirtingus jausmus/pojūčius.

Baltui patinka savas požiūrio kampas. O tokią A.T. smarkiai pabara, nes jos kitas požiūrio kampas į esamybę. Kieno kampas kampesnis - ko gero aišku :). Mat bėda, kad A.T. nieko nė nuo ko nenukopijavo, neturėjo šaltinių, tik kruopščiai vaikystėje užrašinėjo,ką pasakojo Tėvai ir Seneliai.

Kategorija Buratinas, išsiskleidžia visa aibe prasmių. Vieniems tai medinukas, kitiems Raktelio ieškotojas, tretiems židinio saugotojas,
ketvirtiems keliautojas laike. Buria - jungia Ratais - Tarą Skrynutėje - Tynėje.
Šiame požiūryje nesvarbu, kas sukūrė, kas pirmas, kur parašė.
ŠIAME POŽIŪRYJE UŽKODUOTA ATMINTIS IR IŠMINTIS. Kaip sako A.T. ViSumo dėsniai.

Balto požiūris - Buratinas marionetė. A.T. požiūris - marios nyčių.
Bet tai nėra blogai. Tai lemia požiūrio kampas. Gyvename pasaulyje, kuriame apie marionetes suprantame, o apie marias nyčių - nelabai. Atverti Buratino židinį - duris į didžiulių žinių klodą. Štai apie ką kalba A.T. Raštai. Jie niekoo oneverčia, nesmerkia, tik informuoja. Tuos, kuriems tai gali būti įdomu.

Galima būtų pakalbėti ir apie Pinokį, bet tai kito parašymo tema. Pin (pina,pinti) okį (akį, šaltinį).Pinokis ir Buratinas - skirtingos kategorijos.
dzinas.

_________________
Abra Kad Abra ~ Kaip šauksi


Pen Lap 20, 2009 1:44 pm
Aprašymas
Jungiantis (-ti)
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Lap 11, 2004 6:47 pm
Pranešimai: 2839
Miestas: Vilnius
UNREAD_POST Re: Dievai ir žodžiai
dzinas rašė:
Buratinas.
Pavartojus terminą Buratinas mums suveikia savotiškas
"Pavlovo šuns" refleksas kalbos suvokime.

Na jei tik Pavlovo tarybiniais darbais susipažinęs, tai siūlau neignoruoti ir kitų autorių :)

dzinas rašė:
Matricoje (išmintyje - kap sako A.T. -arba mūnėje) atgyja asociacijos su patirtimi vienu ar kitu aspektu.

Nebūtina remtis A.T., kad suprasti, kaip aumonėje veikia asociatyvioji smegenu dalis, kaip mūsų gyvenimo patirtis įsispaudžia monėje ir kaip atkuriama, tai galima rasti psichologijos pradžiamokslyje, todėl, kas buvo kažkam paslaptis ar ne tos profesijos dalykas, dabar pasiekiama be didelių sunkumų.
dzinas rašė:
Oponentas Baltas tvirtai mano, kad Buratinas italų kilmės žodis reiškiantis marionetę. Nematau pagrindo prieštarauti, jei sutariame, kad žvelgiame konkrečiu aptartu požiūrio kampu.Kadangi žinome,kad į bet kurią situatsiją galima žvelgti labai įvairiai, tai ir minėti refleksai suteikia "Pavlovo asistentams" skirtingus jausmus/pojūčius.

Ką gi, jei jau patapau oPonentu, tai bent turėtum žinoti, kad nesu bihevioristinės šakos atstovas ir ne refleksais grindžiu savo poziciją. Priešingai negu jums, man ne Dzin, kas vyksta su kalba, kuri deja nepriklauso refleksų sričiai, gerbiamas informatike.

dzinas rašė:
Baltui patinka savas požiūrio kampas. O tokią A.T. smarkiai pabara, nes jos kitas požiūrio kampas į esamybę. Kieno kampas kampesnis - ko gero aišku :). Mat bėda, kad A.T. nieko nė nuo ko nenukopijavo, neturėjo šaltinių, tik kruopščiai vaikystėje užrašinėjo,ką pasakojo Tėvai ir Seneliai.

Jus teigiate tik tai, ką pats sugalvojote, ar jums apie tėvus pasakojo pati A.T.? Kažkur jau rašiau, kad prie keletą metų buvau susitikęs su Latvijos muziejininkais, iš kurių vienas žinoto A.T. ir labai aiškiai pasakė, kad yra žinoma iš kur ji tai nusirašė ir iš kokio šaltinio dalis buvo pasisavinta. Iš kitos pusės aš asmeniškai iš A.T. girdėjau tik frazę, kad jai tėvai kažką pasakojo, kad mokėsi matematikos iš tėvų, nes mokykloje dėstomos sistemos ji nesuprato. Yra dalykų, kurių nerašysiu viešai, nes minim konkretų asmenį. Taip, kad ne kampe esmė, o tuose, kurie nesuprato jos mokymo, o paskaitinėję jos leidinius ėmėsi kalbos darkymo. Nepamirškite, kad jos tėbvai, o ne seneliai ją mokė. Tuo labiau, kad ji kol kas gyva ir galim jos paklausti. Vadinasi ir tėvai yra šio šimtmečio žmonės. Todėl perduodamos tradicijos gali būti (būtent čia ir matau) paveiktos paskutinius 300 metų įvairių filosofinių, ezoterinių mokymų. Be taip milimos matematikos ir banginės teorijos, apie liaudyje esančias tradicijas ji visiškai nieko neišmanė. Priežastis pasirodo paprasta, ji yra iš dvarininkų šeimos ir tarybiniais laikais tai buvo nutylima. Kad ir teiginys apie "mūsų tautoje naudotus sidabrinius indus, pasakykite, kas galėjo sau leisti gerti ir valgyti iš sidabrinių indų? jei jus domina A.T. mokymas ir norite apie tai diskutuoti, tą galite padaryti "LEATŲ mokymas" skyriuje

dzinas rašė:
Kategorija Buratinas, išsiskleidžia visa aibe prasmių. Vieniems tai medinukas, kitiems Raktelio ieškotojas, tretiems židinio saugotojas, ketvirtiems keliautojas laike. Buria - jungia Ratais - Tarą Skrynutėje - Tynėje.
Šiame požiūryje nesvarbu, kas sukūrė, kas pirmas, kur parašė.
ŠIAME POŽIŪRYJE UŽKODUOTA ATMINTIS IR IŠMINTIS. Kaip sako A.T. ViSumo dėsniai.

Aš niekur neteigiau, kad žmonijos patirtyje ir kalbos fenomene nėra panašumu, kad bet kuris žodis savyje talpina gilią išmintį, tam ir atidariau naują skyrių.
Grįžtant prie Buratino, tai dabar atskirkime jūsų BuRatiną nuo buratino. Tai ką čia parašėte, nieko bendra su jūsų teiginiu. Taip, italų lėlės meistrai į medinę lėlę įdėjo daug prasmių, bet ne todėl tas lėles vadino buratinais. Medinukas įkūnijo tam tikras žmonių ydas ir jas atskleidė per savo nuotykius. Jūs gi teigiate, kad italų žodyje Burratino matote raidžių jungininį bur ir rat. Catori labai taikliai pastebėjo, kad bet kurios tautos atstovas naudodamasis savo kalba iš šių junginių gali sudaryti naujus žodžius, asociatyvius su jų kalbai būdingomis prasmėmis. Žodyje Ratas jus apversdamas bandote pritempti žodį TARO. Buratinas jums ir burtai ir ratas, rato-taro raides sumaišęs, išgaunat Taro skrynią (aliuzija į Egipto išmintį), kur skrynė jums asociatyvi su Tyne. Tai kur jus matot išmintį? Savo variantuose, ar norit įrodyt, kad italų žodis kilo iš burtų rato skrynios? O gal iš kabalistinės TAROT ezoterinės sistemos? Norėčiau kelio nuorodų, kad tai turi realų pagrindą :!:
dzinas rašė:
Balto požiūris - Buratinas marionetė. A.T. požiūris - marios nyčių.
Bet tai nėra blogai. Tai lemia požiūrio kampas. Gyvename pasaulyje, kuriame apie marionetes suprantame, o apie marias nyčių - nelabai. Atverti Buratino židinį - duris į didžiulių žinių klodą. Štai apie ką kalba A.T. Raštai. Jie niekoo oneverčia, nesmerkia, tik informuoja. Tuos, kuriems tai gali būti įdomu.

Tai ne Balto požiūris, o pateiktas italų kilmės žodis su savo reikšme šioje tautoje, o ne lietuvių. Kur jūs matot čia mano požiūrį?
Štai suskaldote svetimžodį marionetė ir jums jau asocijuojasi su mariomis (dgs.) ir nytėmis. Ar tai požiūris ar žemaitiškas užsispyrimas? Man labai įdomu, kaip žemaitis bando suvokti sėlių kalbą per žemaitiškus iškraipymus. Jei atsiras tokia galimybė, pateiksiu Anzelmai jūsų kūrybiškumą, ką ji pati pasakys? Jei jau Vaičiūlienės knygą ji paneigė, tai tokius variantus nemanau, kad ji nepakomentuotų. Todėl nematau išminties buRatiškume, bet jos tikrai daug pačioje pasakoje apie buratiną arba pinokį (marionetę su žmogaus galimybę klysti). Jūsų kūrybiškumą galiu tik pagirti, bet nėra tam nei šaknų (Šaknų), nei ataudų.(ataidų)..
dzinas rašė:
Galima būtų pakalbėti ir apie Pinokį, bet tai kito parašymo tema. Pin (pina,pinti) okį (akį, šaltinį).Pinokis ir Buratinas - skirtingos kategorijos.
dzinas.

Galite tęsti ir apie Pinokį, tam jau atidalinta tema nuo "medinukų" požiūrio kampų.

_________________
Mūsų svetainėje rašoma tik lietuviškomis raidėmis, tai esminė dalyvavimo mūsų forume taisyklė.


Pen Lap 20, 2009 11:10 pm
Aprašymas WWW
Gyvastingas (-a)
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Bal 12, 2006 1:14 pm
Pranešimai: 165
Miestas: Žemaitija
UNREAD_POST Re: BuRatinas
Baltas.
Catori labai taikliai pastebėjo, kad bet kurios tautos atstovas naudodamasis savo
kalba iš šių junginių gali sudaryti naujus žodžius, asociatyvius su jų kalbai
būdingomis prasmėmis.

Draugiškai įvardindamas Catori žemaitiškai - KąTor - visgi manau, kad NE taikliai
pastebėjo. Žemiau pateikiu lentelę iš kelių žemaitiškų lakoniškų (3 raidžių)
veiksmavardžių.
Jei Catori išraiškos prasme ką nors panašaus gali rasti vokiečių, rusų, anglų,
lotynų, graikų ir kt. ir kt. kalbose, mielai praleisčiaau vakarą nurodytais linkais.

Pasirinkime "krūvą" mokslinių terminų ir pabandykime juos "išversti - paaiškinti"
įvairių tautų priemonėmis. Garantuoju Catori nuobodžius fizinius pratimus :)

Imkime žodį anthropos ~ ant Ruopuos. Žemaitis "migom" pastebi,kas, ką čia turi minty,
nes kiekviena raidelė jam informatyvi. Pvz,vokietis ar anglas, ar lotynų įvaldę
mato tik apibrėžimą kad taip reikia suprasti. Mūsų bučkis su nutrupėjusiu kiss.
Ir kt.


Imkime keletą lakoniškų 3-raidžių žemaitiškų veiksmavardžių:

------------------------------------------------------------------------------
veiksmas | su e trumpa | su e ilga | pastaba
žemaitiškai | reiškia | reiškia |
------------------------------------------------------------------------------
ket | ketina | keičia | ket generuoja skirt. prasmes
tek | teka | teikia | tek -"-

lek | lekia | leikuoja | lek generuoja skirt. prasmes
kel | kelia | keli kelėną| kel -"-


Ir dar daug pvz. galima pateikti.

Kai Jūs ką nors panašaus rasite kitose tautose, tada ir pagalvosime
ar jie gali suprasti kitas kalbas, taip kaip jas suprasti gali Leatai.

_________________
Abra Kad Abra ~ Kaip šauksi


Šeš Lap 21, 2009 2:32 pm
Aprašymas
Gyvastingas (-a)
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Bal 12, 2006 1:14 pm
Pranešimai: 165
Miestas: Žemaitija
UNREAD_POST Re: BuRatinas
Baltas teigė, kad "Žodyje Ratas jus apversdamas bandote pritempti žodį TARO."

Tiesa. Tik aš verčiu ne konkretų žodį, o stebiu kaip veikia - mala balsių, pusbalsių, rodbalsių malūnas ( iki smulkmenų aprašytas A.T. Raštuose). Čia tas pats užkoduotasis "Du Gaideliai". Taigi iš šio Rato kaip malūno sparnais išsisuka Taras - tai ką Laiko Banga Taria, nuTaria - kitaip sakant - pasako ir parodo. Iš to Laiko Bangos Taro visakas išsisuka. A.T. Laiko Bangos Aitvare Banga vaizuojama 22 tikų + 55 tikų + nulinio dyvvieno tiko kombinacija.Tai kaip tęsula - testas iš 78 plytelių. Štai čia ir glūdi esmė.

Toliau Baltas teigė, kad "Buratinas jums ir burtai ir ratas, rato-taro raides sumaišęs,išgaunat Taro skrynią (aliuzija į Egipto išmintį)".

Tiesa. Dauguma tautų tai bandė / bando / bandys. Laiko Banga ne kieno nors nuosavybė.Ji eina aplanko kiekvieną meridianą. Ar nepraleidžiame savo eilės, perrašinėdami atminty indų, iranėnų, graikų, romėnų ir kt.1987 metais Laiko Banga aplankė mus A.T. paskaitomis Raštais, taip vadinamais 3000 metais.Negi nekyla klausimas, kodėl tuo metu, kaip atsirado toks unikaviausia. Plius esi darniame "vsio zakonno" chore.Stukseni sau, perrašinšji šaltinius. Egipto mokslas nepasako, kad Totas - mūsų PerQūnas gyvasties jėga. Jų Ratas ne Taria. Mūsų malūne iš Rato išsisuka Taras. Tik ar norime to?

_________________
Abra Kad Abra ~ Kaip šauksi


Sek Lap 22, 2009 4:43 pm
Aprašymas
Sidabrinis narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Spa 13, 2008 8:48 pm
Pranešimai: 216
Šalis: Graikija
Miestas, gyvenvietė, kaimas: Atėnai
mano pomėgiai: Kultūra, muzika, kelionės, filosofija
UNREAD_POST Re: BuRatinas
Dzinai, ačiū, kad šį kartą aiškiau parašėte, truputį paaiškėjo jūsų logika, arba, kaip jūs pats sakot, požiūrio kampas :)
Bet negaliu su jumis sutikti, tiesiog dar kartą percituosiu Baltojo sakinį: “kad bet kurios tautos atstovas naudodamasis savo kalba iš šių junginių gali sudaryti naujus žodžius, asociatyvius su jų kalbai būdingomis prasmėmis“ , ir paaiškindi, kodėl..
Sakot, kad kalba yra visatos pažinimo priemonė ir dar universali, tuomet argi neturėtų būti taip, kad matydamas tais pačiais kalbos ženklais pažymėtus užrašymus kiekvienas turėtų juos suvokti vienodai ? Kitaip, kokia būtų kalbos prasmė ?
Pavyzdžiui, paėmėt mano slapyvardį Catori, kuris yra vienos šiaurės indėnų genties moteriškas vardas, be to dar ir turintis simbolinę prasmę, kurią aš labai giliai išgyvenau tuo momentu, kai jį rinkausi, na tiesiog susitapatinau su šiomis raidėmis užrašyta informacija. Jūs jį pavertėte žemaitišku KąTor (ką turi), ar Jūs tikrai manote, kad supratęs jį žemaitiškai, jūs tikrai sugebėjote pajusti šio žodžio prasmę tokiu požiūrio kampu, kokiu jautė jį sukūrę tos genties žmonės, tokiu kampu kokiu jį jaučiu aš ? Ar tai nėra egocentrinis pasaulio suvokimas, kurio pasekmė būtų tokia, kad mums susitikus ir man save pristatant taip, kaip save suvokiu, o jums norint suvokti tik taip, kaip jums patogiau, tarp mūsų niekada nenusitiestų šviesos gijos ir neįvyktų kontaktas, todėl momentas būtų beprsamis ?
Taip pat kaip ir su Anthropos... (beje būtų įdomu sužinoti, ką reiškia žodis RUOPUOS? Nes googlas tai išmetė kažkokį mistinį puslapį su anagramomis.. http://www.lycaeum.org/mv/anagrams/PARA ... sheggegiae ) .. vien rašytinė šio žodžio istorija siekia iki 1500 metų prieš mūsų erą.. jei įdomu kaip šį žodį aiškina, jo sukūrėjai, tai yra ON su žmogiškuoju veidu (sunku tiesa sakant man ir išversti, dėl kiekviename žodyję esančios krūvos informacijos), bet pabandysiu pasinaudodama filosofų mintimis: ON yra nepagimdytas, ON yra amžinas ir nenykstantis, ON yra visuma ON yra vienas ir vienintelis ON yra pastovus ON yra tobulas. Tai yra panašu, į dabartinį Aukščiausiojo suvokimą...
Jūs rašote:
Cituoti:
Kai Jūs ką nors panašaus rasite kitose tautose, tada ir pagalvosime
ar jie gali suprasti kitas kalbas, taip kaip jas suprasti gali Leatai.

Puiku, lenkiuosi mūsų kalbai, kuri iš tiesų tokia įspūdinga, aš ją myliu ir ją gerbiu, bet ar galima padaryti ją vieninteliu centru ? Ar tuomet patys savęs neužsidarysim į rėmus ?
Nekalbu nei apie vokiečių nei, anglų (pastaroji apskritai yra skurdumo įsikūnijimas, kur dažnas žodis yra tiesiog daikto pavadinimas, neturintis jokių kitų prasmių), ne lotynų (kuri nors ir sena, bet nėra pirminė) kalbas.
Bet galiu pasakyti, kad ne ką mažiau negu lietuvių kalba prasmingumo turi graikų. Graikų kalboje nieko šiaip sau nebuvo, kiekviena raidelė, kiekvienas skiemuo, ir netgi tarimo būdas turėjo savo prasmę ir nešė labai didelę informaciją, ir tos raidelės ar skiemenys buvo sujungiamos vienokia ar kitokia tvarka ne atsitiktinai.. sunku būtų skurdžia pavadinti kalbą, turinčią vien garsui i (ir į jį panašiems) 6 skirtingus simbolius.. Va kad ir mano anksčiau minėtasis ON, įsivaizduokit, koks suvokimas turėjo atsiverti žmogui išgirdus šį sakralų žodį...
Norėčiau pasiaiškint: lygiai taip pat, kaip nenoriu laikyti centru lietuvių kalbos, taip ir graikų, juo lab, kad yra už ją ir senesnių, tačiau deja jau nebegyvuojančių, ir neprieinamų tyrinėjimui.. bet nuo tada, kai atvažiavau į šią šalį, pamačiau kalboj tiek atitikimų, kad net sunku patikėti, kad tai gali būti atsitiktinumas.. identiškos galūnės, panašios arba identiškos priesagos ir priešdėliai, panašūs žodžių skambėjimai su tom pačiom reikšmėm, daug linksniuočių ( kaip ir pas mus), analogiški Lietuvoj esantiems vietovardžiai.. o dabar kai pasiklausau jūsų filosofijos apie Lietuvių kalbą ir dar daugiau panašumų atrandu, pačioje kalbos filosofijoje... va tarkim teko girdėti, kad graikų kalboje žodyje esanti R raidė (graikiško kilimo žodžiuose) reiškia, kad tas žodis žymi kažką, kas turėtų būti susiję su judėjimu. Ir dabar imkim lietuviškus žodžius Ratas, rieda, rida..rutulys, kaip tik prisiminiau, kad mokykloje skaitiem kažkieno eilėraštį, kuriame buvo specialiai labai daug R raidžių, ir besiklausant jo, būtent kilo judėjimo pojūtis... tai kas čia, vėl sutapimas..
Tai tik maža dalis pastebėjimų, ne visus ir prisimenu.. ypatingai tas panašumas man išryškėdavo su žemaitiška tarme.. tai ką aš visu tuo noriu pasakyti, ogi tą, kad galbūt galima kalbėti apie bendrus protėvius (juolab kad ir istorija ir mitai appie ryšius kalba) ir ieškoti panašumų, tam kad geriau pažinti, nes jeigu išties esam artimai susiję, tai kokia pagalba suvokimui atsirastų, jau vien dėl gausių šaltinių.. ir labai senų įrašų, kuo lietuviai pasigirti deja negali..
Čia mano pastebėjimai ir pamąstymai laukiiu komentarų :)

_________________
Kai nieko neturi, turi dangų, žvaigždes ir vėją turi


Pir Lap 23, 2009 1:32 am
Aprašymas
Gyvastingas (-a)
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Bal 12, 2006 1:14 pm
Pranešimai: 165
Miestas: Žemaitija
UNREAD_POST Re: BuRatinas
Labas,
Laukdamas diskusijos tęsinio - iš greičiausiai Balto tezių - tęsiu :)
sukrauto kuparėlio - su pirmų žodžių turiniu gana netikėtai pajutau šilumą.
Aplinką, kurioje greta n kartotų teiginių apie daiktą kuparėlį ir kategoriją quparėlį. Qparėlį galima ir n+1 kartą bandyti apie tai kalbėti. Ne tik žaisme
prasiveržia KąTori savy Catori. Daug kartų bandžiau kaip nors pateikti, kad
niekaip nepretenduoju į bendrinės kalbos "reguliavimą, taisymą, svarstymą
ar koks ženklas gali, koks negali būti". Tai gabių, puikių, tam tikros
specialybės žmonių darbas ir veikla. Mano veikla - kaip pasakytų žemaitis -
"katra če y kartu su či esončiu" - bandau išversti "kuri čia yra drauge su
čia esančiu". Čėsu. Skubu tik perspėti, kad čia ne tas barbarizmas, blogas berniukas, fu žodis. Čia kita.
Man rūpi suvokti kaip užsimezga ryšys tarp skaičių,garsų, spalvų,
stiliaus elementų,kalendoriaus datų ir to savitojo AŠ-o,AS-o, UOM-a ir kt.
Visai čia, greta, arti, viduje yra ir ON-s, taip vadinams ONSĄ. Tai virsmas, perėjimas Laiko Bangos žingsneliais, patrepsėjimais.

Mes nusprendėme apibūdinti pasaulį ropojantį, nevaldomai evoliucinį - poliucinį, kuris esą progresuoja pakeldamas šakalį - akmenį. Matote, kaip tai
atsispindi pačiame termine antropologija. O bandantiems kalbėti AŠtuONnyčiu
jaučiame kita. Mūsų "ont ruopuos - ont riepluos - kitaip tariant keturpėsčias"
skambesys jau teikia mokslines žinias, praregime iki raidės. Kitiems gi
tai tiesiog aplankyti etimologijos žodyną ir vėl nieko nepastebėjus
grįžti prie (SV)etimo LogGijos.

Grįžtame prie Jūsų nagrinėto R. Gera tonacija, todėl pagal ją
irgi kelias natas sugrosiu. Ir aš esu R. :)

Ralis, RAL :). Tai lenktynės, raliavimas, vairavimas. Gyvuliukų bandos Gana - Raliavimas. Upeliai - Upaliai - StigRalės. GiRalės - žyminčios gamtines ribas. MuoRalė besidominti kitokiomis ribomis. Tiesi lyg styga MagistRalė.
Išėjimas už ribų - Po PaRaliais -labai rimtas teiginys. O ir bjaurioji
liga PaRalYžas - ribų Ralių sueižėjimas. Gal ji būtų gydoma bandant
žmogui savyje sutvarkyti tuos nukrypimus - išeižėjimus.
O kur dar GRalis - ribų saikų mokslas ir kt. dalykai.

Nebeprisikiškiakopūsteliausiu :) - t.y. nebe daugiažodžiausiu
tam sykiui. Gal kitą sykį Rėles pakalbinsime ? Tik ne kasdienės
kalbos, o tos kitokios Qalbos.

Iki.

_________________
Abra Kad Abra ~ Kaip šauksi


Pir Lap 23, 2009 10:59 am
Aprašymas
Gyvastingas (-a)
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Bal 12, 2006 1:14 pm
Pranešimai: 165
Miestas: Žemaitija
UNREAD_POST Re: BuRatinas
Pakartoju prieš tai siųstą žinutę, ten dėl tekstų redaktoriaus susilaužė eilutės.


Labas,
Laukdamas diskusijos tęsinio - iš greičiausiai Balto tezių - tęsiu sukrauto kuparėlio - su pirmų žodžių turiniu gana netikėtai pajutau šilumą. Aplinką, kurioje greta n kartotų teiginių apie daiktą kuparėlį ir kategoriją quparėlį, galima ir n+1 kartą bandyti apie tai kalbėti. Ne tik žaisme
prasiveržia KąTori savy Catori. Daug kartų bandžiau kaip nors pateikti, kad niekaip nepretenduoju į bendrinės kalbos "reguliavimą, taisymą, svarstymą ar koks ženklas gali, koks negali būti". Tai gabių, puikių, tam tikros specialybės žmonių darbas ir veikla. Mano veikla - kaip pasakytų žemaitis -
"katra če y kartu su či esončiu" - bandau išversti "kuri čia yra drauge su čia esančiu". Čėsu. Skubu tik perspėti, kad čia ne tas barbarizmas, blogas berniukas, fu žodis. Čia kita. Man rūpi suvokti kaip užsimezga ryšys tarp skaičių,garsų, spalvų, stiliaus elementų,kalendoriaus datų ir to savitojo AŠ-o,AS-o, UOM-a ir kt. Visai čia, greta, arti, viduje yra ir ON-s, taip vadinams ONSĄ. Tai virsmas, perėjimas Laiko Bangos žingsneliais, patrepsėjimais.

Mes nusprendėme apibūdinti pasaulį ropojantį, nevaldomai evoliucinį - poliucinį, kuris esą progresuoja pakeldamas šakalį - akmenį. Matote, kaip tai atsispindi pačiame termine antropologija. O bandantiems kalbėti AŠtuONnyčiu jaučiame kita. Mūsų "ont ruopuos - ont riepluos - kitaip tariant keturpėsčias"
skambesys jau teikia mokslines žinias, praregime iki raidės. Kitiems gi tai tiesiog aplankyti etimologijos žodyną ir vėl nieko nepastebėjus grįžti prie (SV)etimo LogGijos.

Grįžtame prie Jūsų nagrinėto R. Gera tonacija, todėl pagal ją irgi kelias natas sugrosiu. Ir aš esu R.

Ralis, RAL . Tai lenktynės, raliavimas, vairavimas. Gyvuliukų bandos Gana - Raliavimas. Upeliai - Upaliai - StigRalės. GiRalės - žyminčios gamtines ribas. MuoRalė besidominti kitokiomis ribomis. Tiesi lyg styga MagistRalė. Išėjimas už ribų - Po PaRaliais -labai rimtas teiginys. O ir bjaurioji liga PaRalYžas - ribų Ralių sueižėjimas. Gal ji būtų gydoma bandant žmogui savyje sutvarkyti tuos nukrypimus - išeižėjimus. O kur dar GRalis - ribų saikų mokslas ir kt. dalykai.

Nebeprisikiškiakopūsteliausiu - t.y. nebe daugiažodžiausiu tam sykiui. Gal kitą sykį Rėles pakalbinsime ? Tik ne kasdienės kalbos, o tos kitokios Qalbos.

Iki.

_________________
Abra Kad Abra ~ Kaip šauksi


Pir Lap 23, 2009 12:42 pm
Aprašymas
Gyvastingas (-a)
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Bal 12, 2006 1:14 pm
Pranešimai: 165
Miestas: Žemaitija
UNREAD_POST Re: BuRatinas
Labas Catori.

Įdomu, kad Laiko Bangos Teorija detaliai paaiškina bet kurio dabarties mokslo pavadinimą ar termino prasmę. Sutrumpintai vadinkime Laiko Bangą – LB. Tebūnie fizika.

Englų kalboje physic
Graikiškai phusike
Mūsų bendrine fizika
Senoji Kalba seikėjimas pusiniais saikais

Tai kas dabar įvardijama fizika, remiantis A.T. Raštais vadinama pažinimas seikėjant. Kaip tai suprasti kasdienybėje? Dabar atseit yra dalelės, kurios gnaibomos, smulkinamos, ieškomi kvarkai ir kiti „babaužiai“. Spaudžiama, tempiama, draskoma ir stebima kas gausis.

Pagal A,T. Raštus pažinimo procesui tinka pritaikyti „Ta pelė tą grūdą per pusę ...“
principą, kuriuo pažinimo procesas vyksta seikėjant į bet kurią mikro ar makro pusę kiek reikia.
Štai čia neblogai pasirodo graikai. Jų raidžių sekoje „phusike“ gana gerai matosi PUS SIKIAI !
Tačiau tik mes tai matome per savo Matricą, patys graikai – kad čia pusė ir kad čia sykiai – nejaučia. Faktas, kad graikų senovinėje kalboje yra nemažai tokio stiliaus - žodžių graikų – prasmių lietuvių.

Pvz. žodis „maksima“. Mums matosi mak ir sem : seikėti makais. Makas – seikėjimo matas,
(makt lig dugna), Sema – seikėjimas, sėmimas. Kiek ? Iki dugno !
Tokių pvz. didžiulė aibė. Nesusilaikau nuo aibės apibrėžimo  A i Bė.

Minėjote Catori apie šiaurės Amerikos Indėnus. Jų Dievas (ne visų) - Manitu. Nors mūsų Matricoje tai skamba ManyTu  Kuris Jums mielesnis – Manitu ar ManyTu?

Iki.

_________________
Abra Kad Abra ~ Kaip šauksi


Pir Lap 23, 2009 1:37 pm
Aprašymas
Sidabrinis narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Spa 13, 2008 8:48 pm
Pranešimai: 216
Šalis: Graikija
Miestas, gyvenvietė, kaimas: Atėnai
mano pomėgiai: Kultūra, muzika, kelionės, filosofija
UNREAD_POST Re: BuRatinas
dzinas rašė:
Labas,
Man rūpi suvokti kaip užsimezga ryšys tarp skaičių,garsų, spalvų,
stiliaus elementų,kalendoriaus datų ir to savitojo AŠ-o,AS-o, UOM-a ir kt.


Labas, Dzinai,

Tas jūsų tikslas iš tiesų gražiai skamba.

Cituoti:
Tačiau tik mes tai matome per savo Matricą, patys graikai – kad čia pusė ir kad čia sykiai – nejaučia. Faktas, kad graikų senovinėje kalboje yra nemažai tokio stiliaus - žodžių graikų – prasmių lietuvių.


Šitą taip pat teko pastebėti gad lietuvių kalboje yra daug žodžių tarsi graikiškų, kurių graikiškoji prasmė susisieja filosofiškai su ta lietuviškąja prasme, bet žvelgiant bendrai, į žodį tik kaip daikto pavadinimą skiriasi..

Įdomu man dėl tų mokslų pavadinimų.. LB juos šifruoja, šifruoja lietuviškai, bet dalykas tas, kad tie mokslų pavadinimai juk ir patys savaime nėra tokie seni ir dažnai ne pirminiai žodžiai. Kitas dalykas, ar juos vartojo lietuviai prieš tūkstantį metų, ar jiems reikėjo tokių įvardijimų.. Ir tiesa, patys graikai PUS SYKIŲ fizikoje nejaučia, nes jie šio žodžio (ΦΥΣΙΚΗ) neskaido, jiems tai gamta, ir kažkas susijęs su gimimu ir kūryba, ezoterika.. gal dėl to, kad fizika nėra vien seikėjimas, ar tuo met kai pavyzdžiui šis žodis atsirado, jau buvo seikėjami reiškiniai dalelėm, o gal į juos buvo žiūrima kaip į visumą ? Jei nuo amžių į žaibą būtų buvę žiūrima tik kaip į elektronų sratą.. tai turbūt ir PERKŪNO nebūtų buvę ?


Man vis kartais iškyla klausimų apie lietuviškus žodžius, kurie tarsi nujaučiant turi daugiau prasmės, bet nepavyksta jos iššifruoti. Kaip LB teorija aiškina tikrai lietuvišką žodį ĄŽUOLAS?


p.s. Apie Indėnų garbinamas dvasias nežinau, nes nesidomiu jų religija ;)

Sėkmės

_________________
Kai nieko neturi, turi dangų, žvaigždes ir vėją turi


Pir Lap 23, 2009 3:15 pm
Aprašymas
Gyvastingas (-a)
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Bal 12, 2006 1:14 pm
Pranešimai: 165
Miestas: Žemaitija
UNREAD_POST Re: BuRatinas
Labas Catori,

...tai turbūt ir PERKŪNO nebūtų buvę ?...
O kokį PERKŪNĄ turime minty? Spėju manote apie PerQūnus einančią gyvasties galią. Kuri visiems vienaip ar kitaip suprantama vienu ar kitu kampu. Tik mums LB šioje būtent AstrųNuomijoje ir GeoGrapijoje tas požiūrio kampas suteikia pilną pažinimą. Kaip minėjote, kad tautos mato šventus garsus ir fiksuoja tai. O mums dar automatiškai išplaukia prasmė. Kadangi ji - ta prasmėį - nebesiskaido, o tik sukinėjasi , tai pažinimo aštuonnyčiu.

Ąžuolas ~ ONžiūls ~ Ožūls ~ Ąžis ~ AŠtuNytis (visa nuo A iki Ž) ir kt.

Čia visur prisiminkime sau, kad ne apie daiktus šnekame. Apie reiškinius. O reiškiniai - veiksmai, kad būtų lengviau juos suprasti visada supami pavaizdumo priemonių. Tai jau minėti skaičiai, spalvos, garsai ir kt.
Žvelgdami į žodį raidžių aibę, mintyse galima juos įvairiai sukinėti RATE, kad gautume atsakymą TARĄ.
Taigi norint suprasti reiškinio kategorijos esmę, visada dar pasirenkame pažinimo įrankius (5 - sako LB). Skaičius, raidė, spalva, stilius, data.

_________________
Abra Kad Abra ~ Kaip šauksi


Pir Lap 23, 2009 4:33 pm
Aprašymas
Sidabrinis narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Rgs 03, 2009 11:15 am
Pranešimai: 898
Šalis: Žemaitija
Miestas, gyvenvietė, kaimas: Telšių r. Vidmantai
mano pomėgiai: Pasaulėžiūra, Praeitis, Ateitis
UNREAD_POST Re: BuRatinas
Catori rašė:
Taip pat kaip ir su Anthropos... (beje būtų įdomu sužinoti, ką reiškia žodis RUOPUOS? )

Gal gali plačiau paviešint tekstą (trumpą apybraižą) ir originalo užrašą visų veikėjų.
ir pažiurėk nuorodą:
http://www.davideit.com/kybernetik/Kybe ... te%206.pdf

_________________
Jei nori mokyt gyvenk taip pats.
R.V.


Paskutinį kartą redagavo TZU Ant Lap 24, 2009 2:35 am. Iš viso redaguota 1 kartą.



Ant Lap 24, 2009 2:26 am
Aprašymas
Sidabrinis narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Rgs 03, 2009 11:15 am
Pranešimai: 898
Šalis: Žemaitija
Miestas, gyvenvietė, kaimas: Telšių r. Vidmantai
mano pomėgiai: Pasaulėžiūra, Praeitis, Ateitis
UNREAD_POST Re: BuRatinas
Zilvinas rašė:
Dzinai, nors pats jaučiu, kad su savo klausimu galiu pereiti į viktorinos lygį, bet privalau jį užduot, prašau manęs nesmerkt.
Kaip Jūs pagal LB teoriją paaiškintumėt žodį "krivis"?

GyVenantis iš atEities per daBartį į praEitį.

_________________
Jei nori mokyt gyvenk taip pats.
R.V.


Ant Lap 24, 2009 2:27 am
Aprašymas
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Atsakyti į temą   [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007