0

Mokinių krepšelių sistema – minčių kontrolės mechanizmo įgyvendinimas Lietuvoje

sausio 20, 2011 Švietimas

Iš pirmo žvilgsnio mokinių krepšeliai yra teigiama sistema, skatinanti konkurenciją tarp mokyklų ir mokytojų. Daugelis žmonių šį aspektą priima kaip pagrindinį, nulėmusį šios reformos įgyvendinimą Lietuvos mokyklose. Tačiau tik iš pirmo žvilgsnio. Man asmeniškai – tai viena iš priemonių, kurias įgyvendino Permainų koalicija, atėjusi į valdžią 2008 m. Kitais žodžiais, valdžia stengiasi pertvarkyti švietimo sistemą taip, kad atitiktų globalistų keliamus reikalavimus (ES, JAV). Tačiau ši pertvarka reiškia Lietuvos naikinimą – tylų ramų, bet užtikrintą, nematant tikrojo priešo, sujaukiant mintis mūsų visuomenės narių galvose.

Gintaras Steponavičius

Konkretus aspektas, apie kurį norėčiau pakalbėti, yra kapitalizmo principų įgyvendinimas mokyklose. Krepšelių sistema įvelka mokytojų ir mokinių santykius į finansinę plotmę. Žinome knygnešių laikus, kai mokytojai mokino mokinius, rizikuodami savo gyvenimu. Dabar pagrindiniu mokytojų-mokinių santykių objektu taps pinigai.

Vaikai privalo nuo pat mažens būti perprogramuoti mąstyti pinigų ir galios kategorijomis. Tai ne kas kita, o vergų ugdymas jiems patiems to nesuvokiant, o vėliau jiems auklėjant savo vaikus ir paleidžiant į pasaulį naujas perprogramuotas kartas.
Įdomu, kad ne vien mokiniai patenka į krepšelių sistemą. Į ją pateko jau ir ikimokyklinio amžiaus vaikai. Vaikai yra bejėgiai suformuoti objektyvią nuomonę. Jų būsima pažiūrų sistema bus įtakota minčių perprogramavimo vaikystėje. Augs naujos zombių kartos, nepajėgsiančios pasipriešinti vergvaldžių diktatui, turinčiam aukštesnį žinių lygį.
Ne vien tik minčių programavimas čia slypi. Tokioje sistemoje nėra galimybių užsimegzti pagarbiems santykiams tarp mokytojų ir mokinių, nes pastarieji, žinodami savo finansinę vertę (koks išsigimimas), gali sąmoningai “spausti” mokyklos aplinką. Mokykla nėra suinteresuota prarasti mokinį dėl finansinių paskatų. Santykiai dar labiau prastėja ir praranda klasikinę mokytojo-mokinio paradigmą. Visuomenės kiršinimas tarpusavyje prasideda jau mokyklos suole.
Rašo valstybe.wordpress.com

© 2011, viršaitis. All rights reserved.

Palikite atsiliepimą

Jūs turite būti prisijungęs komentavimui.