0

KŪNOVARA ir Tau prieinama, suvokiama ir svarbiausia – lietuviška

gegužės 12, 2018 KŪNOVARA, Sveika gyvensena, Tautos stiprėjimas

KAS YRA KŪNOVARA PAPRASTAI

Tai prigimtinių Jūsų kūno, jausmų ir minčių suderinimas pagal DOROS mokymą, paremtas baltiška pasaulėžiūra, tautinėje kultūroje esamais papročiais ir savo kūno lavinimu. Mokymą sudaro dvi dalys: teorinė ir praktinė.

L.B 2017-08-01 at 13.51.13KVIEČIAME Į LIETUVIŠKA SĄMONINGOS SVEIKOS GYVENSENOS MANKŠTĄ –  KŪNOVARĄ.

Per užsiėmimą patirsite: energijos užsikrovimą, sanarių ir bendrą kūno išlaisvėjimą, kūrybingumo džiaugsmą, sveiką jauseną, teigiamas emocijas ir žinoma pasijusti sveiku savimi.

Daugeliui tai primena lietuvišką jogą, sunku ginčytis su dalyvių nuomonėmis ir patirtimi. Ateik ir įsitikink pats.
Renkamės į grupę nuo gegužės 12 ir gegužės 30d. už pusę kainos, pirmas kartas nemokamai. Numatyta norintiems teorinė dalis nuo pačios pradžios pradedantiems.

Vilniuje galite atvykti antradieniais 19.00 val., adresu: Lukšio 2, antrame aukšte, 203 salėje.

GRUPĖS GALI BŪTI MIŠRIOS, ĮVAIRAUS AMŽIAUS, SUSIDARIUS PAKANKAMAI PANAŠAUS AMŽIAUS DALYVIŲ KIEKIUI, GRUPĖS GALI BŪTI SKAIDOMOS. Šioms grupėms pritaikytas lengvas kūno  įvesdinimas pavasario sezonui. Susidomėję kviečiami į pirmą praktinį susitikimą jau nuo vasario mėn. 27d.  VISIEMS PIRMAS APSILANKYMAS NEMOKAMAS. Galima atvykti ir be registracijos, tik 15 min. prieš užsiėmimą.

Įsigyjantiems mėnesio abonementą, taikomos nuolaidos.

Plačiau apie KŪNOVARĄ.

Foto iš asmeninio archyvo

Foto iš asmeninio archyvo

Nusiraminimo ir pratempimo pratimo akimirka. Foto Liudas Masys

KAIP APSIRENGTI MANKŠTAI

Lengva, kūno judesių nevaržanti apranga, patartina lininė, medvilninė, vilnonė, gali būti šilkas ir viskozė. Nepatartina daug sintetikos turinčios ir aptemptos aprangos. Salėje ir lauke dirbama basomis, avalynės nereikia.

Pratimai kamuoliuku

pratimo kamuoliuku akimirka. Foto Liudas Masys. Žurnalas „MOTERIS“

Pramankštos pradžioje mokomasi

nuraminti mintis ir kvėpavimą, susitelkti ties jausmu lauku ir nusileisti prie savo Gyvatos centro. Paaiškinami ir lietuviški energetinių centrų pavadinimai, kurie leidžia suprasti protėvių supratimą apie dvasinę žmogaus prigimtį.

Pratimas „Vanduo“ padeda visas išderintoms emocijoms pasiekti pradinį nusiraminimo lygmenį, o pratimas „Ugnis“ padeda pakelti varas (gyvybines energijas) ir suaktyvinti kraujotaką. Vėliau seka galvos ir pečių sukiniai ir prabudimo centro žadinimas.

Pratimas „Daigas“ir specialus kvėpavimas leidžia ramybės būvyje keisti ramybės būvį į pradinio augimo būseną, pajaučiant savo vidinę Ašį. Todėl vyksta pažinimas kas tas Aš ir Ašis. Pajuntama vidinė pusiausvyra.

Pratimai sąnariams ir raumenų grupėms kūną padaro lankstų ir numalšina skausmus, kurie susidaro dėl vidinių raumenų įtampų, kurias žmogus nesąmoningai įtempia, dėl ko pasekoje pavargstama. Plačiau Jūs supažindins šio lietuviško pramankštos būdo autorius ir varonis Liutauras. Grupės renkamos sezoniškai.

Kviečiame neabejingus savo sveikatai ir lietuviškumui atvykti į nemokamas pramankštas.

tempimas-2 uzrasai

© 2018, viršaitis. All rights reserved.

Palikite atsiliepimą

Jūs turite būti prisijungęs komentavimui.